W dniach 11, 12, 13 oraz 16 października br. w Przemyślu, Tarnobrzegu, Rzeszowie oraz Krośnie zostały zorganizowane uroczyste spotkania z okazji Dnia Edukacji Narodowej.  Z rąk Pani Ewy Leniart Wojewody Podkarpackiego oraz Pani Małgorzaty Rauch Podkarpackiego Kuratora Oświaty nauczyciele, dyrektorzy szkół  oraz pracownicy zasłużeni dla oświaty otrzymali odznaczenia państwowe, medale Komisji Edukacji Narodowej, nagrody Ministra Edukacji Narodowej oraz Podkarpackiego Kuratora Oświaty. W tym roku ogółem przyznano 71 odznaczeń państwowych, 128 odznaczeń resortowych oraz 128 nagród. 

OGÓŁEM ODZNACZENIA PAŃSTWOWE: 71
w tym:
ZŁOTY KRZYŻ ZASŁUGI
1
SREBRNY KRZYŻ ZASŁUGI
2
BRĄZOWY KRZYŻ ZASŁUGI
2
MEDAL ZŁOTY ZA DŁUGOLETNIĄ SŁUŻBĘ
30
MEDAL SREBRNY ZA DŁUGOLETNIĄ SŁUŻBĘ
22
MEDAL BRĄZOWY ZA DŁUGOLETNIĄ SŁUŻBĘ
14
OGÓŁEM ODZNACZENIA RESORTOWE: 128
MEDAL KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ
128
OGÓŁEM NAGRODY: 128
NAGRODA MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ
31
NAGRODA PODKARPACKIEGO KURATORA OŚWIATY
97

OGÓŁEM: 327